• وبلاگ : 583 همان پنج تن آل عباست
  • يادداشت : تو يک فاحشه يي کارلا
  • نظرات : 0 خصوصي ، 33 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     

    تا آنجا که اخبار نشان مي دهد، خانم سکينه آشتياني به علت قتل به مرگ محکوم نشده است (اولياء دم رضايت داده اند)، بلکه به اتهام زناست که به سنگسار محکوم شده است. دادوقال غربي ها هم بيشتر بر سر ماجراي سنگسار است، نه اينکه فرد خائن به همسرش آيا بايد مجازات شود يا خير. و البته توجه کنيد که رييس سابق قو? قضائيه (که از معدود صاحبان نظر در حوز? فقه تخصصي است) هم نظر موافقي دربار? سنگسار نداشته است. اين مسئله را دربار? داسيلوا در نظر داشته باشيد.

    برخلاف بروني که براي ابراز وجود پريده است وسط، داسيلوا و بقيه اتفاقاً با اطلاع دقيق از مسئله آمده اند جلو. آنها مخالف سنگسارند. روشن نيست؟

    سلام داداشي . 

    از کامي زد انقلاب و رفققاشزياد انتظار نمي ره چون اونا هم آره    

    آخه اگه طرفداري نکنن که به خودشونم متهم به بي غيرتي مي شن آخه فک و فاميلاشون آره اون زنيکه هم چيزي نگفت آخه يه لحظه سر فاحشه گريش زياده روي کرد خب مي دوني که اين کارا عقلو مي پرونه  آخه دوستاشونم تو ايران از اين کارا کردن بعد فکريدن که مي تونن ايرانو لجني کنن اما نشد اونا هم بهشون زياد فشار اومده بود 

    + محمداسكندري 

    به نام خدا

    با سلام

    واقعيت آن است که اگر ما به اينها نتازيم فرصت تاختن به خود وعقايدمان رابه اين حيوان صفتان داده ايم،در ضمن آن بيشعوري که فکر مي کند در قرن حاضر هر کس لختروبي غيرتراست انسانيت دارد،احتمالاً سعي در تعريف حيوانيت خودش داشت که به حيوانها نزديکتر است چون با آنها در لختي و وعريان بودن وبي غيرت بودن شبيه است وگرنه ازکسي که زناي محصنه داده وسپس شوهرش را کشته است دفاع نمي کرد،ان شاءا...همين اتفاق براي خانواده اش بيفتد تا بفهمد چه دردي دارد وبي مهبا به دفاع ازاين کثافت برنخيزد.درآخر بگويم حال که يک فاحشه به خود جرات مي دهد در امورايران دخالت نمايدنبايد فرصت داد واورارها نمود وبايد ويژگيهايشان را برايشان بازتعريف نمود تا دم از حقوق بشر نزنند،در ضمن سارکوزي ديوث به واسطه همين ويژگي همسر هرزه اش ،چند وقت پيش راهي بيمارستان شد وبه شدت مورد اعتراض مردم فرانسه قرار گرفت.

    سلام حرف متيني زديد.
    ولي متاسفانه اين فاحشه گري تو اروپا عام البلوا شده به طوري که لواط و زنا براي اونا مث سيگار کشيدن تو ايران ماست (13 ساله اروپا امريکا رفت وامدمه)از هر 10 بچه فرانسوي 7 تا توسط فاميل درجه يک . . . مي شن .(لو فيگارو 4.3.1998) ديگه بدونيد ارزوشون چيه و مي خان با ايران چه کنن اگه به هوش نيايم .
    + ش 

    khily bi sharmy kardeai ke injori be mardom va bandagan khoda harf zadeai barat motaasefam az dine eslam yad kon koja injor fahashiha darim ay mosalman
    + رقصنده با گرگ 
    ببين سعي كن كمي منطقي باشي
    اولاً اين آتش را برزيل (كه ظاهراً دوست ماست) روشن كرد. چرا هيچي به اون داسيلواي بي شرف نگفتين جنابان قلم به مزد. نكنه ترسيدين رئيس جمهور محبوبتون برنجه.
    ثانياً فاحشه بودن را بايد با معيارهاي جامعه مقصد سنجيد (حتماً روايت آن شخصي را كه در حضور يكي از معصومين به غلام غير مسلمان خود گفته بود "مادر فلان" و برخورد آن معصوم ع با آن شخص را شنيده اي)

    پاسخ

    بروني در مسائل قضايي ايران دخالت کرده است ، آنهم بدون توجه به اينکه محکومه ي مورد نظر ، مرتکب قتل هم شده است ، لذا بنده طبق قانون همين کشور او را فاحشه خوانده ام.اگر من بايد بپذيرم که کارلا بروني طبق قوانين فرانسه روسپي نبوده و صرفا فاسد است ، پس لطفا به بروني هم بگوييد که آن زن محکومه ي ايراني نيز طبق قوانين کشور خودش مرکتب فحشا شده است.
    از آن گذشته ، توجه داشته باشيد که گفتار زن رييس جمهور فرانسه يک قطعه از پازلي بزرگتر است و نگارنده به بهانه ي کارلا بروني ، پاسخ به توطئه شوم غرب در خصوص پرونده ي مورد هياهوي آنان داده است.
    داسيلوا نيز قدري عجولانه قضاوت کرد و در ادامه مطلع شد از قاتل بودن آن زن و ميبينيد که اکنون سکوت کرده است.
    + رحمدل 
    دمت گرم. واقعا" عالي بود.بايد مطلبي هم با موضوع "تو يک قرمصاق و ديوثي سارکوزي" بنويسي تا حق مطلب به طور کامل ادا شود. ما بايد منبعد به طور تهاجمي عمل کنيم نه تدافعي تا اين بي شرف ها بدانند اگر در مقابل دين ما بايستند در مقابل تمام دنياي آنها مي ايستيم.
    متن زيرکانه اي است
    متن زير را ترجمه کن و به سفارت فرانسه در ايران بده و متن را براي سايت دولت فرانسه و وزارت خارجه اش ايميل کن
    پاسخ

    اتفاقا از يکي از اين مبادي که نام برديد ، کامنتي تهديد آميز در يافت کردم.
    بگذار عصباني باشند از دست سربازان امام خامنه يي و از اين عصبانيت بميرند
    + کامي ضد انقلاب 
    ......آقاي کامي ضد انقلاب ، به دليل نسبت خانوادگي تان با کارلا بروني ، کامنت مستهجن شما حذف شد.
    + يک خانم 

    اين زن بايد بداند که پايش را نبايد از گليمش درازتر کند و زبان آلوده اش را به ياوه گويي درباره سرزمين پاک ايران باز کند.


    + ا 

    عقده اي عقب مونده وحشي تو چي از انسانيت ميدوني

    فکر کردي 1400 سال پيشه هر وحشيگري کردي کسي صداش در نياد.

    + ا 

    عقده اي عقب مونده وحشي تو چي از انسانيت ميدوني

    فکر کردي 1400 سال پيشه که هر وحشيگري که خواستي انجام بدي و کسي هم صداش در نياد.

    فاحشه ها خيلي با شرف تر از تو و امثال تو هستند.

    پاسخ

    هم شما که بي نام و نشان کامنت اينچنين ميگذاريد و هم « کامي ضد انقلاب» که کامنتش به دليل شدت زشتي حذف شد بدانيد که :
    (( وقتي سيلي زدن به فاجره يي مثل کارلا بروني ، کوزه ي غيرت شما را به صدا در مي آورد نشان ميدهد که بااين سرکار خانم نسبت خانوادگي داريد.ببخشيد اگر عيب و هنر اعضاء خانواده تان را به قلم کشيدم.))
    + کوروش 
    مطلب شما به جا،زيبا و با معناست اما اينا اصلا ارزش ندارن که براشون مطلب بنويسيم،اينا براي معروفيت اين کارها رو ميکنند ولاغير.
    کلا انسان نيستن،حيوان زاده هستند.
    خدا صبرش چقدر زياده
    سلام
    ايول يه خورده دلم از دست اين بي همه چيزا خنک شد!
    خيلي خوب اومدي
    التماس دعا/ياعلي مدد
     <      1   2   3      >