• وبلاگ : 583 همان پنج تن آل عباست
  • يادداشت : تو يک فاحشه يي کارلا
  • نظرات : 0 خصوصي ، 33 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    سلام. با توجه به محتواي خوبي که داريد، خوشحال ميشم اگر با هم تبادل لينک داشته باشيم. لطفا سايت من رو ببينيد و اگر مايل بوديد توي سايتم برام پيغام بگذاريد تا تبادل لينک کنيم. قبلا هم پيغام گذاشتم براتون ولي جوابي ندادين.
    + علي 
    37
    چه سايت اخلاقي درست کردي حاج خانم اينهمه استفاده از وازه فاحشه اي واي از اينهمه لودگي مسخره بودن براي دو روز اين دنيا
    +
    اگر کسي کمي دقيق تر و جامع تر به قوانين اسلامي نگاه کند خواهد ديد که اين قوانين يک سلسله به هم مرتبط و پيوسته است.در واقع مي توان گفت اسلام يک بسته حيات بخش و حرکت دهنده انسان به سمت کمال است.درباره حقوق متقابل زن و مرد نيز همين طور است،يعني بايد ديدي جامع داشت.در باره سخني که پيرامون نگاه اسلام به زن شد بايد بگويم متاسفانه نويسنده ديد صحيحي نسبت اسلام ندارد و در کل اينگونه اتهامات آنقدر از اسلام دور است که نياز به دفاع در برابر آنها ندارد. اما اينجا استناد مي کنم به سخن زيباي شهيد بهشتي که گفت:ما بايد حساب اسلام را از مسلمان جدا کنيم. اگر در کشوري به ظاهر اسلامي ظلمي به زنان و حتي به مردان مي شود ربطي به اسلام ندارد.مثلا عربستان سعودي من همه را دعوت به اين مي کنم به اينکه خاطرات مستر همفر جاسوس انگليسي را بخوانند.در مورد قصاص،سنگسار و.... نيز پيشنهاد مي کنم منابع فقهي را مطالعه کنيد.اما به اختصار بگويم حکم زناي محصنه که چهار نفر شاهد آن باشند، سنگسار است .اين يک فاجعه انساني است که در غرب فرقه هايي هستند،که ادم خوارند ،چند وقت پيش در اخبار بود که ادم خواري آلماني با يک مبتلا به سرطان قرارداد بسته بود که او را بخورد(قابل توجه کارلا،برنده جايزه صلح نوبل و بقيه بر و بچ )و از اين دست زياد است.چه خوبست روزي رسانه هايي که هر روز به خيال خودشان يکي ازاحکام اسلامي را زير سوال مي برند.به اين بازگشت به سرعت به رفتار هاي حيواني را،در جامعه غربي متذکر شوند.
    به اميد روزي که بيايد.....
    + شهدا 

    بسم رب الشهداء و الصديقين

    ... شهداي ما، مكرر ِشهداي كربلا و مخالفان ملت ما، مكرر يزيد و وابستگان او هستند .كربلا كاخ ستمگري را با خون درهم كوبيد؛ و كربلاي ما كاخ سلطنت شيطاني...(صحيفه ي امام (ره) جلد 9 - صفحه 445)

    پيرو فراخوان تجمع اعتراض آميز مردمي در اعتراض به اعطاي عنوان شهيد به سه تن از آشوبگران فتنه 88 ، به اطلاع عموم امت شهيد پرور مي رساند : به دليل 1- عدم تکذيب ِنامه ي شماره 16267/820/28025 مورخ 13/2/89 از سوي مسئولين بنياد با موضوع نام گذاري خياباني به نام يکي از آشوبگران و 2- همچنين عدم عذر خواهي مقامات مسئول در اين واقعه از خانواده هاي داغدار شهدا ،اين تجمع روز دوشنبه 15/6 از ساعت 10.30 صبح ، روبروي ساختمان مرکزي بنياد واقع در خيابان طالقاني ، بين حافظ و ولي عصر (عج) با حضور خانواده هاي معظم شهدا ، طلاب و دانشجويان برگزار خواهد شد .

    بديهي است در صورت محقق شدن يکي از دوشرط فوق الذکر و لغو تجمع ، اطلاع رساني خواهد شد .

    + ا 
    33مساله زن سارکوزي نيست.مساله فرهنگ ضدبشري و ديد غير انساني شما نسبت به انسان و خصوصا زنه .شما زن رو به عنوان کالاي جنسي که وظيفش بر طرف کردن نيازهاي مرد است ميبينيد که حقي در اين تنظيم اين رابطه نداره حق عاشق شدن نداره چون به بي حيايي متهم ميشه . تمام قوانين شما در راستاي ايجاد و حفظ اين مناسابات ضد بشري يعني حمايت از تسلط مرد بر زن و تمکين زن در برابر اوست.مالکيت مرد بر بدن و عواطف زن پايه اصلي تفکر ارتجاعي شما رو تشکيل ميده بي دليل نيست که بزرگترين دشمن شما زن ها هستند هنوز بعد از 30 سال نميدونيد با پديده به اصطلاح بد حجابي چطور برخورد کنيد.البته اين به معني تاييد فرهنگ حاکم بر کشورهاي سرمايه داري نيست چون ديد کالايي نسبت به انسان و مخصوصا زن در اين کشورها هم وجود داره ولي رعايت حقوق زن ها در اين کشور ها قابل مقايسه با کشورهايي مثل ايران پاکستان و عربستان نيست.در کشور هاي سرمايه داري زن هايي که از نظر اقتصادي در وضع مناسبي نيستند به فحشا کشيده ميشند و اين عمل غير انساني به هيچ وجه توجيه کننده احکام وحشيانه اي مثل سنگسار نيست
    پاسخ

    با اين حساب شما ترجيح ميدهيد که در غرب باشيد و پيکر شما را براي فروش مسواک تبليغ کنند؟
    گمان ميکنم سخنراني وزين شما کار قضاوت را در خصوص فرمايشات گرانقدرتان آسانتر کرده است.
    + مختار 
    آقا من خيلي از سياست و حقوق سر رشته ندارم.
    فقط به نظر مي آيد كه اين پرونده هم به سرنوشت پرونده هاشم خان آغاجري دچار خواهد شد.
    در مورد اون پرونده هم آنقدر هزينه بين المللي اجراي حكم بالا رفت كه حكم منتفي شد.
    دلم به حال شوهر اين يارو مي سوزه.
    راستي شما مطمئني كه اين يارو قاتل هم بوده. نكنه گناه مردمو بشوريم.
    پاسخ

    اين خانم بارها اعتراف کرده که چگونه شوهر بيگناهش رو توي خواب با همکاري فاسقش ( به قول غربزدگان : عاشقش) به قتل رسونده.
    ولي با پيش بيني شما تاحدي موافقم.
    +
    سلام
    از همه دوستان به عنوان يک کوچکتر مي خواهم که حداقل کتاب اخلاق جنسي شهيد مطهري را بخوانند.متاسفانه بعضي از روي ناداني ويا احساسات نادرست که حاصل تبليغات نادرست رسانه هاي مختلف در جهان است درباره احکام و قوانين خانوادگي و اجتمايي ،با بغضي نادرست و نابجا صحبت مي کنند.اگر کمي با انصاف به جامعه امروز غربي نگاه کنيم مي بينبم که اخلاق جنسي غربي منجر به فاجعه اي اخلاقي،اجتماعي و فردي شده است.فروپاشي خانواده چيزيست که همه مکاتب غير الهي اغلب به دنيال آن هستند.در واقع کمونيست و ليبراليسم حداقل در اخلاق جنسي دو روي يک سکه اند.اي کاش کمي مطالعه داشته باشيم و هر چه،هرکه گفت تکرار نکنيم.
    او مي آيد....
    + ميثم 
    نمي دانم چرا وقتي به ناموس سارکوزي حرف ميزني انگار به ناموس برخي از اين آقايان حرف زده اي!
    چه رازي است!؟ خدا مي‌داند!
    پاسخ

    براي بنده هم سوال شده است ، لطفا اگر جوابي يافتيد به بده هم بفرماييد.
    ممنون ميشوم
    + ا 


    البته انتظار داشتن حداقلي از شعور و انسانيت از امثال شماها غير منطقيه.از کسايي که الگوهاشون 1400سال پيش در بيابان هاي عربستان زندگي ميکرند نبايد انتظار رفتار انساني داشت.تمام روابط جنسي شما بر اساس فاحشه گي (داشتن رابطه در ازاي پول مثل مهريه نفقه و تمکين متقابل زن در برابر مرد)است . بهتره به جاي فکر کردن به مسائل پيچيده اجتماعي نظر امامت رو در باره سکس با دختر شير خواره مطالعه کني (فکر کنم تو تحرير الوسيله )

    اگه خاصتي ميتوني کتاب منشا خانواده و دولت و مالکيت خصوصي رو هم بخوني(از انگلس)يا تاريخ گفته نشده اسلام قسمت مربوط به خانواده رو بخوني. البته بعيد ميدونم شعورت به اين چيزها برسه

    پاسخ

    اولا با عرض معذرت : « اگه خاصي ميتوني...» اشتباهه.
    فکر ميکنم بايد مينوشتيد : « اگه ميخواستي ميتوني...».
    ظاهرا سطح مطالعه شما خيلي بيش از درک و درايت بنده اس.
    اما بعد ...
    ممنون ميشوم بفرماييد که چرا احساس غيرت روي ناموس سرکوزي صهيونيست داريد؟
    + معلوم 
    جدي ميگم عزيز! تنها فايده اي كه اين مزخرفات شما براي دنيا داشت اين بود كه همه فهميدند خانم محمدي رو هم همينطور بيخود و بي دليل محكوم به سنگسار كرديد. غير از اينه؟
    راستي آقا چرا اينترنت رو بستيد. مگه نمي گفتيد پارسال 5000 نفر اومده بودند روز قدس اغتشاش مي كردند. فقط براي 5000 نفر ابنترنت مملكت تعطيل ميشه؟ واقعا كه!
    پاسخ

    نميفهمم ارتباط زن فاحشه ي سرکوزي با کوزه ي غيرت شما چيست؟ و ربط حرفاي بنده به فواحش فرانسوي به عقايد سياسي شما چيست؟
    توصيه ميکنم هميشه مراقب باشيد تا شقيقه ي عقايدتان با آنچه که از زبان محترم صادر مي شود بالانس باشد.
    + معلوم 
    عجب!پس خانم سكينه محمدي هم همينطوري محكوم به سنگسار كرديد ديگه! پس حق دارند از طرفداري ميكنند.
    پاسخ

    واقعا که...
    + علي 


    مومن عفت کلام داره حتي در مورد دشمنش اين همه بد دهني چطور يکباره وارد مملکت و مردو ما شد خدا ميدونه.

    اگر ما مسلمونيم بايد نگاه کنيم به بزرگان دينمون طرز حرف زدن شما رو فکر ميکني اگه پيامبر بود تاييد ميکرد؟ جناب بچه مسلمون؟!

    پاسخ

    دشنام دادن با «ياد آوري صفت هاي بد انساني بدکاره» فرق بسيار دارد.
    توصيه ميکنم بجاي دلسوزاندن براي حيوانات صهيونيست فرانسوي ، خطبه ي حضرت زينب را در بارگاه يزيد مطالعه بفرماييد تا بدانيد که بزرگان دين ما در لحاظات لازم چگونه سخن ميگويند.
    لطفا لجوجانه دنبال نکنيد اين بحث را ، بلکه مطالعه بفرماييد
    + ا 


    فاحشه کسي که بدون داشتن علاقه در رابطه جنسي با شخص ديگه اي براي يک زمان مشخص(مراکز رسمي فحشا يا از طريق صيغه) يا نا محدود (از طريق ازدواج) قرار بگيره. شما به زن به عنوان انساني ازاد که حق انتخاب داره نگاه نميکنيد زن رو جز ناموس مرد ميبدانيد. هر گونه رابطه جنسي عاشقانه و بر اساس احترام متقابل را به عنوان فحشا رد ميکنيد هر کسي که در اين نوع روابط قرار بگيرد رو به شکل وحشيانه اي مجازات ميکنيد. از نظر شما رابطه مرد50ساله با دختر 9 ساله ويا برقراري رابطه جنسي با دختر شير خواره اشکالي نداره چون زن وظيفه اي جز رفع نياز هاي جنسي مرد رو نداره.تمام قوانين بر شمابر اساس همين ديدگاه ضد بشري است از جمله تصويب قانون به اصطلاح خانواده در مجلس

    پاسخ

    تا وسط خط پنجم، خودتان را معرفي کرده ايد که بنده دخالتي در شئونات شما نميکنم.
    از وسط خط پنجم به بعد به بنده تهمت اعتقادي زده ايد که بماند به قيامت( اگر اعتقادي داريد)
    + شهدا 

    بسم رب الشهداء و الصديقين

    ... شهداي ما، مكرر ِشهداي كربلا و مخالفان ملت ما، مكرر يزيد و وابستگان او هستند .كربلا كاخ ستمگري را با خون درهم كوبيد؛ و كربلاي ما كاخ سلطنت شيطاني...(صحيفه ي امام (ره) جلد 9 - صفحه 445)

    تجمع اعتراض آميز مردمي مقابل ساختمان مرکزي بنياد شهيد وامور ايثارگران

    در اعتراض به بي حرمتي به خون شهداو اعطاي بي حساب و کتاب نام مقدس شهيد به سه تن از آشوبگران و متهمان فتنه 88 وهمچنين اقدام به نام گذاري خياباني در سطح شهر به نام آشوبگران.

    با حضور خانواده هاي معظم شهداي انقلاب و دفاع مقدس ، طلاب و دانشجويان و امت شهيد پرور

    زمان :دوشنبه 15/6 ساعت 10.30 صبح

    باور کنيد اين احمدي‌نژاد، همان احمدي‌نژاد است با همان رنگ و بو

    در کنايه

    http://kenayeh64.blogfa.com/post-127.aspx
       1   2   3      >