سفارش تبلیغ
صبا ویژن

583 همان پنج تن آل عباست

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دادستان محترم کل کشور لطفا این فقره را جدی بگیرید

 

سخن اول


قانون مجازات اسلامی


ماده 43 - بند1) تعریف معاونت جرم : هرکس دیگری را تحریک یا ترغیب یا تهدید یاتطمیع به ارتکاب جرم نماید و یابوسیله دسیسه و فریب و نیرنگ موجب وقوع جرم شود.
بر این اساس اگر مثلا کسی از پنجره طبقه دوم ساختمانی در محل وقوع جنایت سعادت آباد ، اقدام به تحریک و تشویق قاتل آن صحنه کرده باشد ، معاون قتل قلمداد میشود.
ماده 508 - هرکس یا گروهی با دول خارجی متخاصم بهر نحو علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری نماید ، در صورتی که محارب شناخته نشود به یک تا ده سال حبس محکوم می گردد   .
روشن است که منظور از بهر نحو میتواند قلم زدن و یا سخن پراکنی نیز باشد.


سخن دوم


جناب دادستان محترم کل کشور ، اگر انرژی هسته ای حق مسلم همه ی ایرانیان است ، خونخواهی شهدای این فقره نیز حق مسلم تمام مردم این مرز و بوم است.
زحمت کشیده وعزت قوه قضاییه را در این ببینید که از این به بعد ، کسانی را که در داخل و خارج از کشور، علیه برنامه هسته ای کشور قلم زنی و سخن پراکنی میکنند شمول این مواد قانون دانسته و به اشد مجازات برسانند.
خواه این مجرمین ، پیرزن شوهر آزاری چون عبادی خائن باشد ، خواه احمد شیرزاد.
خواه جرثومه یی همچون کروبی باشد و خواه کدیور مرتد.
لازم است تا از این به بعد، کسانی را که علیه برنامه هسته ای کشور ، آب به آسیاب دشمن میریزند ، به عنوان معاونت در ترور دانشمندان هسته ای دستگیر و به مجازات برسانید.

مگر نه این است که گفتار و مصاحبه های نامبردگان بالا ، درضدیت با منافع هسته ای کشور است و موجب تشجیع و جسارت دشمن در برنامه ریزی برای ترور دانشمندان هسته ای ماست؟

چطور امریکا با تراشیدن چند واسطه ی ارتباطی در انفجارات ضدامریکایی در جهان ، ایران را مقصر دانسته و اموال کشورمان را بلوکه کرده و یا تحریم های یک جانبه علیه ایران را در شورای امنیت به تصویب میرساند؟

آیا همین شیوه را ، منتها بر اساس قانون مجازات اسلامی خودمان ، آنهم در مورد اتباع خودمان نمیتوانیم اجرا کنیم؟

آیا دشمنی واضح و اظهرمن الشمس یک ایرانی با منافع و مصالح هسته ای کشور ، خیانت به کشور نیست؟ و یادر حکم جسورتر کردن دشمن برای ترور عزیزانمان نیست؟

خواهشمند است ، یا دوماده قانونی بالا را درخصوص تمام کسانی که از این پس در رسانه های داخلی و خارجی علیه مصالح هسته ای کشور شایعه و شبهه پراکنی میکنند اعمال نمایید و یا لااقل به عنوان عنصر نامطلوب ، از آنهاسلب تابعیت ایرانی نمایید.

آیا چنین حرکاتی در حکم سوراخ کردن کشتی امنیت ملی نیست؟؟

پس در رقیق ترین برخورد قضایی ، آنها را از کشتی ایران بیرون بیاندازید ( سلب تابعیت نمایید)

 


جناب اژه ای
داغ شهادت شهید شهریاری قدرت نوشتن را از این حقیر گرفته است.
شما را به خون این شهید قسم میدهم این فقره تذکر قانونی را جدی گرفته و برای اعمال عملیاتی آن همت لازم را به خرج دهید.

 

صابر عجم